måndag 19 januari 2009

Jag har fått....

En aword från Urmodern.

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet
Syftet är att sprida vänskap
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa.

Kopiera text och bild i din blogg
och skicka  sedan vidare utmärkelsen till 8 andra bloggare

Jag ger mina till :

UlligaGulligaSaker

EvaS

Stickmor

Snitsatstickat

FruMammaStudent

Förtagerska

Ewa

Minismurfan


Jag har inte skrivit nån motivering till var och en.Alla är inspirerande och trevliga bloggar.
Vissa har jag mer kontakt med än andra.
Dessa jag valt är jag in hos och läser var och varannan dag,det är inte alltid jag komenterar,men jag
håller "kollen"...

Inga kommentarer: