fredag 7 maj 2010

Hem och vänder!!!

Imorse valde min mobil att inte ringa!!!! Och jag som skulle upp och bädda undan, få en dusch och äta frukost innan avlösningen kom.... Låg visserligen vaken, men ville inte upp och stöka innan "Gunnars utter" så jag väckte kompisen.... Så knackar det lite försynt på dörren!!! Då var klockan halv 7 och alldeles för sent för det mesta!!!! KAstade i mig frukost och borstade på tanden sen var det bara att rusa..... Som tur är så blev eftermiddagsmötet förflyttat så jag får landa här hemma och göra det som jag inte hann i morse nu istället....

HAr haft problem med mobilväckningen förut men det har verkstan åtgärdat och jag var som ett frågetecken halva dan innan  tändes och jag komihåg vad jag gjort ... JAg har programerat mobilen att ringa alla vardagar halv 6 men inte lördag och söndag, bara för att varje gång jag går in och ändrar nått så tappar den minnet och väcker mig med den mest vedervidriga låt som får mig att tappa humöret totalt... Men i fredags var jag ju ledig..... så då plockade jag bort fredagsringningen....... och......  Nåja... Jag KOM inte försent och det är ju huvudsaken!!!

Ska vika in lite tvätt som hängt ute i solen, hoppa in i duschen, förhoppningsvis hinner älsklingen hem så jag får säga HEJ och kanske även ÄS så jag får säga HEJDÅ. Sen är det jobb som gäller till imåra kväll!

Ha en skön fredagskväll!

Inga kommentarer: