söndag 27 februari 2011

Söndag

Igår satt iag på Miun hela dagen medan solen lyste och folk myste.... Idag är det mulet och blåsigt.... JA vet att det är självvalt. =) Gårdagen bestod av föreläsningar, litteratur seminarium, och jaf börjar förstå att plugga på halvfart betyder att man pluggar 20 timmar i veckan.... De blir nog inte så mycket stickat framöver..... Så därför var jag iväg och köpte lite garn igår.....
Idag ska jag nog bara ta det lungt, ska försöka få över de sista inläggen från Metro och sen har jag flyttat klart. Cirkeln är sluten eftersom det var här jag började mitt bloggande en gång i tiden.....

Ha en bra söndag,
själv går jag tillbaka till sängen och en deckare!!!

5 kommentarer:

Paradiset Kaos sa...

Ha en skön söndag själv!
Här visade sig solen igår också, men ännu idag har den inte kommit fram.
Fast det är ju bara förmiddag än...

Stattinskan sa...

Jag trivs jättebra här - inte alls lika mycket krångel som på Metro :-)

ansepanse sa...

en deckare låter jättebra, jag gillar också deckare, ha en fortsatt fin söndag - kramar

dessi9 sa...

Tråkigt det där med vädret, men det kommer fler fina dagar. Du gör det bra som pluggar och det tar ju alltid mer tid än vad man trodde i början. Jag tror nog att du kommer lyckas klämma in lite stickning ändå.

Ellis sa...

Hoppas du har en fin söndag! =)
Hur har du gjort då du flyttat alla inlägg?
Jag lovar att göra ett kort om jag vinner stämplarna!
Kram Elenor