måndag 4 januari 2010

Måååååndag

Gick ner på AMS och visade upp min betyg, man är ju inte betrodd att göra en meritlista längre utan att bevisa att det är sant.... SUCK! Sedan sprang jag runt på stan lite, handlade garn åt mamma och moster, de ska sticka och tova sig hattar. Skulle fika med en kompis och efter att garnet var inhandlat så ringde jag för att tala om att jag var PG.... Ring när du kommer upp på stan! blev svaret.... Upp på stan? är dt gågatan??? OK, sagt och gjort jag knallade upp på gågatan och bortöver, ringde igen, Jag är på Törners! OK, det var ju där jag var när jag ringde.... Men jag knallar tillbaka men inte fanns hon där inte.... Så då var det bara att knalla tillbaka genom stan bort på Mittpunkten, och där satt hon, på fiket som Törners driver.....

Så dagens lärdom måste bli;

Det man inte har i huvudet

får man ha i fötterna!

Nu springer jag, nä går, fram och tillbaka mellan tvättstugan och inne... Vet inte om jag ska börja på januarisockarna eller en ny Uppifrånochner-kofta.... Stora frågor för ett litet huvud....

Inga kommentarer: