fredag 19 november 2010

Hallå!!!!!! Vem är jag?????

Hjälp önskas!!!!!

Ja ja vet...... Även Tomtan trillade dit tillslut...... Böcker är farliga! Speciellt handarbestsböcker.... Man bara måste.... Medan jag väntade på handledning på ABFcirkeln förra gången stoppade jag näsan i en bok med Arigumi (var tvungen att Googla för att kunna stava rätt). En liten figur sträcte ut sina armar mot mig och jag har inte kunnat släppa honom sen dess.... Det var kärlek vid första ögonkastet!  Igår när vantgarnet tog slut (jag var faktiskt in och kollade på Garntorget om hon hade men det hade hon inte) började jag på min lilla kompis.... Han kommer att bli så fin

Fredag = sista arbetasdagen denna vecka. När jag klivit upp och stod i köket väntandes på kaffet gäspandes som en flodhäst sa älsklingen; Men vilken tur att det inte är måndag!

Inga kommentarer: