söndag 7 september 2008

Typiskt!!!

Jag vet att jag gjorde ett inlägg med mina sammanlagda steg och en snigel som sniglade sig fram.... Men nu när jag ska lägga ihop mina ansträgningar så kan jag inte hitta det... Det betyder att 1 1/2 veckas steg är borta.....

Så jag får väl gissa mej till att jag gick 50000 steg förra veckan och 15000 denna vecka + de 44635 steg som jag vet att jag har gått denna vecka från onsdag och till idag...

Summa = 109635 steg.

Kan stämma rätt bra för jag hade som mål att gå 72000 steg i veckan och dit har jag inte nått...

Idag har jag bara gått mellan tvättstugan och inne. Kom hem 0200 från jobbet igår och tog en behövlig sovmorgon till 1200 och sedan har jag bara slappat och läst, Raymond Khoury "Ormens tecken". Inget fel på boken men jag kommer ingen vart... Tyckte mycket om "Den siste tempelriddaren" även om den var 200 sidor för lång, det kan jag inte skylla den här boken för, det händer saker hela tiden. Men det går så trögt att läsa...

Ja allt går ju trögt nu för tiden så varför inte läsningen åxå!!!

Benen kändes som blyklumpar igår när jag promenerade så även om jag har en masa steg kvar till idag så har jag valt att sitta i solen och läsa, fundera och dra fötterna efter mig till tvättstugan. Det kommer en ny dag imåra och då får jag ta nya tag!

Snart kommer älsklingen och sonen hem och då ska det ätas kycklingfilé/pasta/röd lins röra/svamp och lök röra och sen är det nog kväll...

Inga kommentarer: