torsdag 21 januari 2010

Jobbarhelg i sikte!

Vet inte om jag berättat att i Tisdagskväll gick det av en vatten ledning här i området.  Vattnet bara forsade ut och på gtana utanför var nog vattendjupet 40-45 cm!!! De håller fortfarande på och fixar och donar så vi har bara stödvatten, dvs om du vrider på för fullt i duschen och vänder munstycket uppåt så kommer det inga strålar.... Imorse var planen att jag skulle ta mig till badhuset och duscha där, men jag somnade om och fick springa runt under vatten dropparna här hemma för att bli blöt. Nåja, värre saker har man väl varit med om! När jag kommit i kläderna däremot började det droppa näsblod, som sedan blev till en fors ur bägge näsborrarna (håller på att tvätta kläder nu). JAg trodde ett tag att jag inte skulle kunna ta mig på jobbet itid. Men tjurig, tjurogare, tjurigast stoppade åt näsborrarna med bommulltussar, bytte kläder och tog bussen (måste kolla om det står nån insändare i ÖP) och sedan har jag gått och svalt blod större delen av dagen!!!! Nu börjar lederna att värka och jag fryser som en hund!!!!! SVORDOM! Jag ska jobba hela helgen!!!! Så nu dricker jag honung med te  och alvedonpaketet är fram plockat och jag ska göra en mycket tidig kväll! Så jag anser mig ha giltigt förfall för att inte hälsa på er alla ikväll...

Inga kommentarer: