söndag 10 januari 2010

Och idag då?????

Ligger i startgroparna för en ny termin..... Hoppas det blir en lång termin för min del så att den inte tar slut i februari (jag är sjukvickarie och hon frisknar på sig *ler*). Det ska bli riktigt roligt att träffa alla ingen, har verkligen saknat ungdomarna!!!

Men idag då???? Tog en ordetlig sovmorgon, lyssnade på cdbok och sov lite om vartannat fram till 1200.... HUGA!!!! Sen var det bara att skutta ur sängen och plocka ihop tvätt, bädda rent, få ut berget i tvättstugan, göra en handlinglista och åka och handla. Sen skulle det ha varit en promenad, men den kom av sig för det hann börja mörkna... Alltid ska man skylla på nått. Sen har jag och YS lagat middag;

Kebabkryddade färsbullar inlindade i bacon, potatis, och en såsvariant på Stevies Heta champinjoner. YS gick verkligen igång på dem och det verkar som om den röran kommer att vara bas för lite av varje framöver *ler*.

JAg har tom hunnit med att sticka ett par varv på koftan, eller tröjan, eller koftan,eller..... HAr verkligen inte bestämt mig än..... 

Inga kommentarer: