torsdag 7 juli 2011

Hej Hopp!!!!

 Är i Stan en liten sväng.
Har det underbart i Härliga Härjedalen, men nu börjar allvaret....
NÄNÄ!!!! Jag ska inte börja jobba!
Vi ska ta tag i vårt byggprojekt.
Men det blir efter helgen..
Först ska jag tvätta kläder och vattna blommor och handla lite mat....
och en massa annat nödvändigt.
Men än så länge är det bara semester!!!!
De kommer massor med bilder..... sen....
Ni kommer att önska att jag aldrig har varit till Härliga Härjedalen!
Men en sak kan inte vänta!!!!
Kolla här och här och glöm inte att titta på bildspelet!!!!
De var helt underbart!!!!
Kameran? Jo den var kvar hemma hos mamsen...

2 kommentarer:

Stattinskan sa...

Åh, vilken underbart fin och härlig bild du har lagt in i din header!!!! WOW! Jag gillar bilder så för mig får du gärna bildbomba :-)
Ha en fantastisk semester!
Kraaaam

Skruttmärtha sa...

Fint bildspel. Min bror har hästar och han kör i skogen ja han använder dom till det mesta.
Fin header du har.
Jordkällaren som är på min header ska dom göra till vinkällare.
Blir ingen städdag helt slut efter det vi handla. Är för varmt för mej är +28.
Njut av din semester.
Kramar från Gun-Britt