fredag 17 oktober 2008

Ok! Men hur då???!!!

Mitt uppdrag denna vecka var att plocka ur alla (eller de flesta) banankartongerna från köket och plasera dess innehåll  på sina platser..... Hur svårt kan det va!?!?!?! Redan på måndagkväll kom jag i valet och kvalet... Ska glasen stå här.... eller.... där.... eller...Vart ska vi ha torrvaror.....
Meningen med att göra om köket var att få mer bänkyta och mera skåp.... OCH.... Vart ska allt stå????
Det hela slutade med att jag inte gjorde någonting. I kväll har älsklingen och jag gemensamt funderat över varje kartong som jag burit in (han har ingen rygg just nu) och nu har en del fallit på plats....
En del kartonger har blivit överflödiga under kvällen.... Vilka problem man har? Förut fanns det inte tillräckligt med skåp att stoppa i, nu har vi för många!!!! ;-)
Fläktkåpan kan vi inte sätta in innan vi kaklat men som synes så är det någon som har mera bråttom än vi...
Älsklingen vaknade i morse av att någon knackade... Tillslut klev han upp och fick se en talgoxe som ville in i fläktlådan. Kan det finnas nått gott där????
Har hämtat kaklet. Vilket tror ni det blev????

Inga kommentarer: