onsdag 1 oktober 2008

Snörvel.....

Vaknade i morshe och hade ont i halsen! IGEN!!!! Ska det aldrig ge sig?!?!?!?!  Och inte blir humöret (och snorandet) bättre av att regnet strilar hela dagen. Var blöt som en katt när jag kom hem efter jobbet. Stegräknaren har legat på latsidan större delen av dagen. Snurrade runt här hemma, gick till bussen, från bussen, runt mellan klassrummen och taxiplan, promenad med eleverna, mera trava runt i klassrummen, gymnastik = 305 steg!!!! Tror inte det va!!!!  Så jag tar mig friheten att sätta en nolla efter, tror inte att det är tagit i överkant utan snarare i underkant. Promenaden hem gav ca 5000 steg... Så 8000 blir dagens skörd... Alldeles för lite men så blev det idag. Nu ska jag sticka på min mössa, saknade en på promenaden... (jag hade pannband på mig, så jag var inte vårdslös med hälsan...)

Inga kommentarer: