tisdag 30 december 2008

Dax att summera?

en lista på detta år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det är jag helt säker på att jag har gjort! Många saker!!!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nä jag är fortfarande fet och snusar…

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej inte detta år 

5. Vilka länder besökte du?
Norge, flera gånger

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Vet inte riktigt… Mera ”jävlar anamma” kanske

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Det var många minnesvärda dagar under 2008, kan inte välja en speciell

8. Vad var din största framgång 2008?
Jaa….  

9. Största misstaget?
Gör inte sånna *ler*

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
ja var hemma för en ond axel i ett par veckor (känner av den än)

11. Bästa köpet?

Induktionshäll

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Köket som inte kommer att bli klart under 2008 men kanske under 2009 *ler*

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig glad under 2008


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
De bor en tomte i en gran *ler*

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, helt klart gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Stått på mig och tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slappat

18. Hur tillbringade du julen?
hos mamma och svärmor


19. Blev du kär i år?
Gubben står alltid högst på min lista *ler*

20. Hur många one night stands?
översätt *ler*

21. Favoritprogram på TV?
har varierat under året… Gregs, house 2 ½ men

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? 
Nä de tror jag inte


23. Bästa boken du läste i år? Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow

24. Största musikaliska upptäckten?
Tommy John *ler*

25. Något du önskade dig och fick?
Nytt kök (nästan)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Fast tjänst på särskolan

27. Årets bästa film?
Vet ej

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? 
Är nästan säker på att jag jobbade….

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En tripp till Barcelona

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? 
Tjockistanten med skrattet nära

31. Vad fick dig att må bra?
Familjen.....


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
???

33. Vem saknade du?
Äldsta sonen

34. De bästa nya människorna du träffade? 
Eftersom jag bytt jobb flera gånger under året har jag träffat en hel del mysiga personer

 

Hittade denna lista hos Ewa och utamnar den som vill:

Gott Nytt 2009

Inga kommentarer: