måndag 31 januari 2011

Lägesrapport

Förra veckan var en bergocgdalbana i känslor. JAg blev helt enkelt kränkt! Men efter att gråtit mer eller mindre en dag så bestämde jag mig för att vara den mest vuxna och skita högaktningsfullt i vad som agts och varför, men bilden har jag mtp detta  De hela slutade dock med att jag valde att avsluta mitt helgjobb!

Sedan kom fredagen/lördagen och Specialpedagogik för förskola och grundskola sparkade igång på MIUN. Många nya ansikten och härlig föreläsare = kolsyra i hela kroppen! Det ska bli så kul!!!! Även om jag i nuläget inte gjort nån plan på genomförandet...

Lördag = mamma och älsta barnbarnet kom och hälsade på. A skulle på en återförening från nian och mamma bodde hos oss  hela helgen.

Och sedan avslutades helgen med Revy!!!! Och ni kan se i förra inlägget att det var bra!!!!! Helt underbart!!!!

Nu såhär på måndagskväll nådde allt ikapp mig och det blev en lååååång taktikvila i soffan  Imåra blir det musikterapi på Rethscenter och Vita rummet!

Inga kommentarer: