fredag 23 oktober 2009

Får jag svära?????

Vad är det för inlägg Sveriges Tevision sänder utan att motparten får säga sitt???? Detta inlägg handlar om Uppdrag Granskning!!!!

JAg jobbar på "träningskolan" och har tidigar jobbat som lärare och elevass på Särskolan..... Jag vet att detta är den BÄSTA skolform för dessa elever.... Och jag kan förskå att de som inte har samma "insikt" som jag inte förstår hur det är (promelatiken). Det är inte det jag vill protesera emot utan hur man kan göra ett debattprogram utan att ha en motpart ( i detta fall Särskolan)????? Man kan inte skaa en dabatt om man inte har minst två parter! Om man har ett program där bara en part får komma till tals så är det ett Propagandaprogram!!!!

JAg kan förstå att det är problem att "placera" de ungdomar som är "gransfall", det är ingen diskussion!!!! `Men för den delen kan man inte dra en hel fungerande verkdamhet i "skiten"!!!! Särskolan är en bra verksamhet! Jag har haft elever i grunskolan som idag kommer och berättar för mig hur lyckliga de är för att de har fått chansen att gå på Särskolan (Nationella program) istället för att misslyckas på Gymnasiet ÅXÅ!!!!!!

Om skolväsendet är så bättre "Overthere"!!!!! SÅ ÅK HEM!!!!!!! Är jag en rasist nu??????

Inga kommentarer: