fredag 20 november 2009

Äntligen fredag!

 

Känner mig lite som känningen mot strömmen, kan inte hitta mcket att glädjas åt för tillfället.... Och vädret gör ju inte skaer och ting bättre....

Bara man fick nått besked om framtiden, eller att ÄS hörde av sig och säger; Nu kommer jag hem! Eller att snön började falla och lägga sig i ett skyddande täcke....

Men allt bara rusar på som vanligt, och de strumpor jag lovat sticka kommer att bli klar inom kort nu när jag bara sitter av 2 timmar/dag...

Nu ska jag gå och ämta lånevovven. Hans matte har tydligen varit sjuk och sonen ringde igår för att be om hjälp. Klart man ställer upp! Vet inte om han ska vara här idag eller hela helgen, men det visar sig väl.

Sen är det ju fredag och tvagningsdag!!!!! Habbadet väntar!

HA det så bra därute!!!!

Inga kommentarer: