söndag 26 december 2010

Annandagjul

Promenaden idag gick mot en postlåda och det är inte bara i dessa dagar när det inte finns "en riktig post". Odensala kyrka i snöfall...

Sedan fortsatte promenaden efter gamla E75 till Torvalla och runt över sportfältet. Lillfjället var fullt av pulkaåkare

Resten av dagen har jag varit rastlös..... Hade inget att göra  och ville inte göra något....... Men vad ska man göra????? HAr kört fast på halshålet på Rigaklänningen eftersom J vill ha den lite annorlunda än mönstret. Inga svåra modereringar men jag blir inte nöjd med resultatet  Min tunika uppifrånochner är jag inte heller nöjd med och undrar om jag ska repa upp hela skiten..... Så då startar jag ett nytt projekt.... 107nde kanske .....

JAg är hopplös.... Tur att det är jobb imåra!

Inga kommentarer: