onsdag 11 februari 2009

97 Kg

 

Men jag har itne skött mig idag..... Fy på mig.... Jag har ätit Tårta.... 2 stora bitar..... Så får man inte göra..... Jag vet!!!! Men är det fest så är det...

Imåra ska jag på apoteket och köpa nikotinplåster, kommunen sponsrar lite av kostnaden, för nu ska jag sluta snusa! Blodtrycket är bra, blodsockret är bra och kolesterolen OK. Så det var bara sätta igång!!!

Chefen vet inte när hon kan släppa mig än... Så det blir lite dubbeljobb ett tag till, men det är det värt när jag vet att jag får vara på skolan sen .

En kort promenad mitt på dan idag, vädret är soligt och KALLT!!! Just nu är det bara -22,6*, det har varit kallare idag.... Så jag satsar på bussen till jobbet och promenad hem (via apoteket).

Sov Gott!!! Och tack för alla trevliga kommentarer. Jag ska besvara dem imåra när jag inte behöver stupa i säng .

Inga kommentarer: