torsdag 26 mars 2009

Duktig idag!

 Två varv runt styrketräningsredskapen + lite tid i relaxen. Annars har jag itne gjort något annat än försökt prata med doktorn, vilket aldrig går... Hans samtal silas genom distriktsköterskernas filter och bara de de anser behöver prata med doktorn får det. Nåja jag skulle få tala med honom nästa vecka, nångång.

Vill bara gå i ide

och sova tills det blir bättre tider och alla har jobb igen och livet blir som vanligt.... 18 elevassistenter ska sägas upp i Östersundskomun!!! Hur tror ni det går för en frilansare utan anställning då?????

Det är nog bara att konstatera att jag är utan jobb vilken dag som helst, ja idag har jag ju varit utan....

Tror jag ska deppa ihop lite över min misslyckade stickning med ett dåligt TVprogram på... SUCK!

Inga kommentarer: