torsdag 30 juli 2009

Stänger Bloggen!

Om än bara tillfälligt PGA YRAN! Ja, ja ska inte Yra men väldigt många andra som har jobb att gå till, så jag jobbar de yrar. Har packat övernattningsväskan och nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem så jag får säga HEJ för nått mer kommer det nog inte sägas i helgen för när jag jobbat klart (på måndag kväll) är han tillbaka i grannlandet.... Nej jag ska inte jobba hela tiden, jag ska hem och sova någon timma ibland  men istort sett, det är YRA i stan!!!

Igår gjorde jag och M.Ax. stråket osäkert, lyssnade på musik, drack öl och träffade en herrans massa folk!

Riktigt svängig Blues under middagen som igår intogs på Twain. Riktigt god Tapas!!!! MMMMM!!!

Marmelad Orkestern!!!! Lundell kommer på lördag (tror jag)...

M.Ax. vill inte vara med på bild!

På återseende! Ta det lungt där ute!!!!

Inga kommentarer: