onsdag 7 oktober 2009

En hel onsdag....

Klockan 0545 klev jag och Zeke utanför dörren... Det mesta av snön hade gått bort och det var riktigt halkigt fläckvis...

Snögrafitti

Sedan gick hela dagen sin gilla gång och det blev dags att ta sig hemåt igen... Vädert har gått från snö och is, via dimma och sol till regn och rusk.... Just nu blåster det som attan och det är +4....

Men där strax efter 1600 var det riktigt skönt i skogen och Zeke fixk springa lös och härja bäst han ville. Jag skulle verkligen vilja titta in i huvudet på en hund!!! Alla dessa dofter som passerar revy... Vad tänker de egentligen???

Nåja... Inget grillväder idag

Vi gick på fina stigar vill jag lova, men jag gick nog bara nån kilometer, Zeke hann med mycket mer...

HAr jag gjort bort mig nu igen???? Men ingen såg oss och vi ska gå till en annan skog nästa gång  

Blommorna bad om att få komma in..... Och jag funderar på det....

Inga kommentarer: