onsdag 14 oktober 2009

Mitt i veckan!

Klev upp före 0600 och ställde mig för vattengympan... Eftersom jag inte letade reda på motorvärmarsladden igår så fick jag skrapa rutor av glatta livet. Vem behöver ett gym när det gäller armträning??? Men tillslut fick jag hål såpass att jag vågade mig på att köra till Badet. Väl i bassängen ser man vattenrutchkanorna genom fönstret, men innan timman var över hade dimman sänkt sig så att det var knappt att vi såg tornet....

Gissa var jag fick göra när jag kom ut???

Skrapa bilrutorna!!!!

Vid 0930tiden åkte jag längs Vallaleden och det var som att köra i ett mjölkpaket! Hade jag varit säker på att inet bli påkörd hade jag stannat och tagit en bild.... Inget Östersund.... Ingen Frösön.... Bara en väg som försvann 10m framför huven.....

Men runt 1200tiden så försvann dimman och solen började skina från en blå himmel! Vi hade proemnad på schemat! Så jag utrustade mig med kameran och drog ut i skog och mark och gångvägar....  Inga av korten gick dock att använda  tror att det beror på "kompisen" som drog mig i armen när jag försökte....

Ett litet löv, blev det dock...

När arbetsdagen var slut drog YS och jag ner på StepIn och skrev in honom och ändrade mitt träningskort till att bara gälla badhuset (har tränat på stan 3 eller 4 ggr). Så nu ska det bli fart på den arbetslösa YS!!!

Inga kommentarer: