lördag 6 februari 2010

Ny attgöralista.....

Dagens promenad gick mot Torvalla...

Solen arbetar på att bryta sig igenom...

 

JAg skymtar "gammelhimmlen"

 

Jodå! Solen vann och innan mörkret faller så blev himlen blå! -8 och vindstilla, bättre än så här blir det sällan i Östersund.

 

Men min lista då.....

  • Städa Ys har dammsugit.

  • Sy ny köksgardin

  • Promenad

 

Efter promenaden blev det storhandling och sen rann kraften ur mig... Så julgardinerna får sitta uppe en dag till. Imåra åker ÄS till Trondhiem för att jobba och sedan blir det en tur till BAdhusparken innan det ska tvättas och sys gardin.... Det som oroar mig är att jag nog måste tvätta fönstren om jag ska kosta på ny gardin......... Men det har jag inte tagit ställning till än.

Nu ska det stickas och kanske tas tag i maten  

Inga kommentarer: