söndag 14 februari 2010

Söndagskväll...

och dags för sängen. Blev väckt i elva hlvtolvtiden inatt av att mobilen ringde. Rädd att väcka omgivningen svarade jag utan att kolla vem som ringde, säker på att det var älsklingen som ville önska mig gonatt.... Men nej då.... Sedan låg jag vaken och var irriterad för att jag hade svarat.... Nattsömnen blev inte den bästa (pga en skitsak), så nu känns det som läge att inte sängen.

Det blev 1,5 timmes promenad på isen idag åx, och sedan grillade vi korv. Vädret var härligt så vi drällde runt i BAdhusparken och lyssnade på alla människor länge.

HAr försökt MMSa en taskig bild på vantarna hela helgen, men.... HAr gjort klart herrsockarna till G, ska bara fästa trådarna, men det blir imåra och då kandke det kommer kort från dagen och på sockarna (och vantarna om tekniken är med mig).

Sov Gott!!!!

Inga kommentarer: