torsdag 22 april 2010

Gonatt =)

Jag är på väg till sängen! Men ni kan ju få ha det lite roligare

Ha en bra morgondag!!!

 

Två blondiner hade råkat låsa in sina nycklar i bilen. En av blondinerna försökte bryta sig in i bilen medans den andra kollade så att kusten var klar.

Till sist gav den första blondinen upp och sa: "Jäklar, jag kan inte komma in i bilen!"

Den andra blondinen svarade: "Fortsätt att försöka. Det ser ut att bli regn och suffletten är nere."

  

 Två norrländska blondiner satt nere på stranden en natt och tittade på månen. Den ena blondinen sa: "Undrar om det är längre till månen eller till Gävle?"
Då sade den andra: "Du-uh, seru till Gävle eller?"

 

  

Alfred flyttade in till ålderdomshemmet. Efter en tid fann han en äldre dam som attraherade honom.
Han frågade om hon ville komma in till honom på kvällen, men hon avvisade honom. Alfred gav sig inte och någon dag senare frågade han igen och förklarade att hon kunde få 100 kronor om hon följde med honom, men hon avvisade honom fortsättningsvis.Så fortlöpte månaden, och inte förrän Alfred frågade med ett bud på 500 kronor tackade gumman ja.Hon kom och dom båda kröp ner i hans säng. Efter fullbordat verk utbrast Alfred:
"Oj! Hade jag vetat att du var oskuld så skulle du ha fått 1000 kronor!"
Gumman svarade: "Och hade jag vetat att du kunde få den att stå, så hade jag tagit av mig strumpbyxorna!"

    

En nunna, som åker taxi, säger till chauffören: "Jag är dödligt sjuk, och har aldrig haft sex, jag vill inte dö nyfiken. Jag skulle vilja ha sex med dig, men bara om du inte är gift."

"Jag är inte gift", ljuger chauffören.

Nunnan skiner upp i ett stort leende och säger: "Men jag måste dö oskuld, så det måste ske i det bakre hålet.

Och så blir det. Efter akten säger chauffören: "Jag måste bekänna, jag är gift, har fru och barn."

Nunnan ler och svarar: "Jag måste också bekänna en sak. Jag är bög och på väg till en maskerad."

  

  

Albin gick runt på jobbet och tjurade. Efter ett tag började han gå sina arbetskamrater på nerverna.

Chefen tillkallades och han föreslog att Albin skulle åka hem, pippa frugan och komma tillbaka på bättre humör dagen därpå.

Nästa dag frågade chefen Albin: "Nå, hur gick det igår?"

"Jo tack, det gick fint", svarade Albin, "Det var ingen dålig villa du bor i..."

 

  

Inga kommentarer: