lördag 4 september 2010

Nu...

Fick denna award av Ellis för jättelänge sedan.... Men eftersom min reservdator, Compaq Armada 110, inte varit det minsta samarbetsvillig och hängt sig mest 13 gånger per försök till att göra nått avanserat på bloggen som att länka, har jag inte gjort min del av  awarden.... Men nu!!!

Jag ska berätta 7 saker om mig som ni inte redan vet..... 

  1. Jag spelade D&D på gymnasiet och Tomtan är min spelfigur, en 1,05 m hög slagkvinna med en tam fladdermus på axeln som likt Hugin och Mumin försåg mig med uppgifter om motståndaren.

  2. Jag skulle bli bleckblåspedagog när jag blev stor..... Jag blev aldrig stor bara fet!

  3. Jag tillbringade min första 16 år mitt i en puckeltvist.

  4. Jag äter inte lever!!!

  5. Jag är fruktansvärt håröm!

  6. Jag har aldrig varit högst upp på skolan klätterställning eftersom jag får svindel på mattkanten...

  7. Jag överlever inte utan hårdbröd!!!

Nu är det meningen att jag ska skicka vidare den här till 7 bloggar men jag skickar dn till alla som vågar delge oss 7 smaskiga detaljer om sitt alterego!

Inga kommentarer: