fredag 4 november 2011

Mera bilder från helgen! Nu har det blivit söndag...



Kungsgatan 100 år!!!!! (fast de visst u inte vi utan de fick vi reda på genom TV på måndagen).
Mamma berättade att Kungstornen var enorma när hon var här på skolresan, jag tycker de är rätt stora nu med.....


Stureplan...... Och..... De var ju inte mycket att komma med.... eller?



Ja de är ju där jag jobbar!!!!!!
JA inte i Humleträdgården utan på Humlan, gula spåret Körfältskolan.....





Vad är detta för träd?
Nä det är ingen tävling.... Jag vill bara veta......







Mera Kungstorn!



Malmskillnadstrappan....... NÄ! Vi gick inte där!!!!!
Vi hade ju en buss som väntade!!!!!

4 kommentarer:

Roffe sa...

Söndag Morgon sticker jag till sälen på anställningsinterljuv.kommer ta bilder från sälen på söndag grön backe.sen till vintern ta många bilder och mms blogga.Ha en fin kväll.kram

veiken sa...

Det är ett gammalt träd......... Det är så roligt med bilder från Hufvudstaden. Jag har tjänat pengar på Malmskillnadsgatan. Hela tio öre som jag hittade på gatan där :) Kram

Anna-Karin sa...

fina bilder fick mig att längta lite...

Otaliga projekt sa...

Jag är inte helt säker men jag tror att det är ett Sockerdricksträd....