söndag 27 november 2011

Värt att dö för

Baksidestext;
För tjugafem år sedan försvann en åttaårig flicka i Nebraska. Nu befinner sig Reacher där och utan att ha bett om det blir han involverad i fallet. Han märker dock snart att det är många som inte vill att hans undersöka saken närmare och det tar inte lång tid förrän Recher inser att han befinner sig i en mycket hotfull och märklig stad.

Jag har skrivit det förut och jag gör det ingen, JAG ÄLSKAR LEE CHILD! Blev lite orolig när förra boken, 61 timmar, slutade med att man trodde JAck Reacher sprängdes i luften.... Men som tur var hade jag fel! Lite ont i axlarna men annars är han tillbaka i sin fulla kraft!!!!
Finns det nått mer att skriva är LÄS/LYSSNA!!!!!

2 kommentarer:

Aurora sa...

Tack för alla goa boktips.

Otaliga projekt sa...

Ja, du har ju fått in mig på det spåret också. Det är nästan ofattbart hur han får ihop det i slutändan....