tisdag 26 augusti 2008

Gammal och fet!

Grattis på födelsedagen!
Och födelsedagspresenten bestod av att vågen nådde nya höjder! 105 kg!

Så nu måste det tas krafttag!
Mål 1:
Gå ner i vikt!
Mål 2:
Gå 72000 steg / veccka (det vill säga 1000000 steg till jul)
Så det blev en promenad efter jobbet idag på 6000 steg. Höstevädret är lite grinigt, men just då var det uppehåll. Han däruppe förstod väl att han inte kan bråka med mig idag för då åker han på en propp!!!
Väl hemkommen blev det soppa och macka. Jag vet ingen bra bantarmat men det var vad som bjöds. Och nu ska ni få ett tips aom ni verkligen bör ta till er; KÖP INTE BLÅBANDS FESTLIG KYCKLING & ÄDELOSTSOPPA!!!
Nått så äckligt är det mycket länge sedan jag åt!!! Den smakade inte Ädelost och inte Kyckling! Den var kryddad med curry men det smakade den inte! Den luktade väldigt skumt, (jag sprang omkring och letade efter nån rutten frukt eller nått som hamnat bredvid komposthinken, innan jag förstod att det kom från spisen...). Så KÖP INTE den här soppan!!!

Inga kommentarer: