onsdag 20 augusti 2008

Pust....

Det känner på en lathund att börja jobba! Sitter bara rakt upp och ner i soffan och orkar inte göra ett vettigt dugg, inte ens sticka!!! Men det ger sig säkert om ett par månader.  Tänkte ta en ordetlig promenad hem medans jag uträttade en massa ärenden och hälsade på uppe på den gamla skolan. Men så blev det inte... Men det blev ett besök på Biblioteket (hittade inget... När jag klev genom dörren blev huvudet alldeles tomt, visste inte varför jag var där, glömde namnet på alla böcker jag skulle låna... Suck!!!) och sedan bussen hem. Gick kanske 1,5 km och nu värker vänster fotled!!! Har jag lagt av mig så under semestern?

Gick ju imål med mina 1000000 steg innan semestern (under 3,5 månader) men nu var det bara jobbigt (och just nu ONT). Det är väl bara att bryta ihop och komma igen.... Ska slicka såren och sätta upp nya mål nånannandag!

Men nu väntar sängen, har sett 200 m finalen x antal gånger och därmed har jag sett det som fanns att se på TV ikväll. Håller på med ett loppisfynd som verkligen lovar gott; Marcel Montecino "Korsmördaren".

Sov Gott!

Inga kommentarer: