torsdag 28 augusti 2008

Regn regn regn och sol med posten

Regnet det bara öser ner... Ja, inte riktigt för just nu håller det faktist andan. Inget vettigt gjort på hela dagen. Har mest suttit i soffan, tittat på TV  eller lyssnat på CD-bok. Jan Guillous "Men inte om det gäller din dotter" verkar lovande. Men jag är kanske partisk, jag har redan bestämt mig, den är bra... Har läst och älskat alla Hamiltonböckerna och de två om Ewa Johnsén + Onskan, Arnböckerna däremot somnade jag till, hela tiden (lyssnade). Att Tomas bolme läser gör det ju inte sämre!!!
(Sonfjället, Hede, Härliga Härjedalen, sommaren 2008)
Med andra ord så blir det nog bara 1652 steg idag, så 72000 steg/vecka kommer att spricka eftersom jag jobbar fredag-söndag, men mer än hälften ska jag få till... Alla steg är bättre än inga!!! Har jag fått lära mig att man ska tänka!!! Inte för att det känns riktigt utan mera som en ursäkt... Men men...
Regnet till trot så kom det solske i brevlådan! Ett paket från Min Hemlis! Och det var ett riktigt fint paket! Titta här! Titta gärna in hos Hemlisen åxå!

Inga kommentarer: