söndag 5 oktober 2008

Tyvärr... men jag orkar inte...

inte just nu. Boktjuven av Markus Zusak är säkert en helt underbar bok, men jag har hållit på i tre veckor och kommit till sidan 79... Jag kan inte koncentrera mig, eller så somnar jag (om det är på kvällen). Så imåra lämnar jag tillbaka den och ser mig om efter något annat.

Har varit med i Bokias "Låna & Läs" 3 säsonger och har läst en hel del böcker som jag aldrig skulle ha fallit för. Hittillls i år har jag läst:

  • Karin Alfredsson "Kvinnorna på 10:e vångingen"
  • Tana French "Till skogs"
  • Carin Gerhardsen "Pepparkakshuset"
  • Mons Kallentoft "Sommardöden"
  • Raymond Khoury "Ormens tecken"
  • Unni Lindell "Honungsfällan"
  • Jo Nesbö "Snömannen"
  • Håkan Nesser "Berättelse om herr Roos"
  • Anne B Ragde "Vila på gröna ängar"

Så det är 50 titlar kvar! Någon måste jag väl hitta...

Inga kommentarer: