måndag 27 april 2009

Det finns inga genvägar....

när man vill bli "petite"! Eller åtminstone mindre... Har varit på BOX och slagit skiten ur mig. Vi var udda så jag fick äran att slå på instruktören.    Fast han blev inte rädd!!! Jag brukar alltid ställa mig längst nere i hörnet, så har jag alltid gjort på all fysisk aktivitet. oavsett om det har varit Pappa Rawald eller Lillan W som höll i visselpipan. Ett tag, på högstadiet, hade jag tillochmed ett eget hörn hos tjockmattorna där jag skulle träna kullebyttor medan de andra hade "riktig" gymnastik. M var alltid förvisad dit men, som det hopplösa fall jag var, hamande jag där åxå titt som tätt. Ett livslångt beteende som ikväll skulle bytas mot "Stå längst fram"!!! HUGA! Jag tror att det var värre än att boxas mot instruktören!

Inga kommentarer: