fredag 24 juli 2009

ja så var det fredag...

och semestern går mot sitt slut... VAd har jag gjort??? Vilat! Men inatt har det varit vaknatt. Kunde inte sova för regnet som bara hällde ner. Nu har det som tur är gett sig lite, men de lovar mera...

Igår tog jag sovmorgon, sedan åkte jag till Mörsil för att hämte hem älsklingen, har haft bilen den här vecka för jag skulle ju göra så mycket när jag var ledig och hade tid..... En klart onödig resa för bilen har stått på parkeringen... Den kunde likaväl ha stått i Mörsil... Sen blev det en snabbisfika på stan och en kväll med älsklingen.

Idag är planerna att åka och hälsa på en jobbarkompis som sålt huset och tänker överge Jämtland. Väntar bara på att bildoktorn ska ringa och säga att jag får lämna hutlöst med pecnar för att få tillbaka DKVn... Under tiden ska jag kolla runt lite i bloggvärlden, lyssna på snarkningar från soffan och fortsätta leta älsklingens glasögon som är spårlöst försvunna, han kan ju inte ens läsa tidningen, satckaren... 

Inga kommentarer: