tisdag 29 december 2009

Nyfiken!!!!!

Har fått en kommentar..... Nu ska här ut och springas runt bland bloggar..... 

Godmorgon kära du! Är verkligen ledsen att ditt hemlis-paket har dröjt så länge. Och även om graviditetsbesvären har varit den avgörande faktorn till att det inte har hunnit bli av så vill jag ändå passa på att meddela att ditt hemlis-paket är på ingång och jag hoppas innerligt att du får paketet denna vecka!

I Januari så ska paketet komma mycket tidigare eftersom jag inte vet när förlossningen startar. Men i alla fall nu vet du att ditt paket är på väg till dig och jag hoppas du blir nöjd med innehållet.

God Jul såhär i efterhand och Gott Nytt År!!!

Mvh
Hemlis6

Kan ge som ledtråd att jag finns här på metro och bloggar ;)

Känner att jag var inte på en "gravidblogg" med sticktema för ett tag sedan...... hm.....

Inga kommentarer: