onsdag 9 december 2009

Onsdag

Nu har jag suttit och gått igenom allt jag missat under denna fulla vecka.... Han inte med att lämna kommentarer på allt!!!! Men det tror jag ni förstår.

Nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig iväg på jobbet.... En vecka kvar innan jag åker ner på 75%, så det är lika bra att ta tillvara tiden. På nått sätt känns det skönt att veta säker hur det blir! Att sitta i hörnet och sticka och försöka vara en fluga på väggen ligger inte riktit för en Tomta, jag har mått riktigt dåligt. Men nu börjar striden med A-kassan istället..... Och det lär man väl inte bli muntrare av .

Nä!

Gomorron Gomorron Gomorron på er!

Idag är det ONSDAG!

Gomorron på er!

Jag är fortfarande riktigt "Hög" av gårdagens Ett Himla Liv!!!!! Kommer att skutta rut och vara fjantigare än vanligt (och det vill inte säga lite)!

SES SEN!

Ha en bra dag!!!!

Inga kommentarer: