tisdag 2 mars 2010

Hemma igen!

Åkte igår. kom hem idag  det är livet för en arbetssökande!!!! Nä nu ska jag beklaga mig. Det är två intensiva veckor som ligger framför mig, men det är självpåtaget!

Imåra "måste" jag och kompisen gå och ta emot OShjältarna, man sliter hund när man jobbar !

Annars så är det väl som vanligt. Fick en duvningen av en annan ass när vi hade 5 min igår. E håller på med osteopati och jag har inte haft ont i huvudet varesig i går eller idag, plus att jag helt plötsligt kan vrida på huvudet!!!!!! Så jag har skinit ikapp med solen. E hann bara med en liten duvling men har lovat göra det på "riktigt" etfer sportlovet

Abnnars så fyller mammas "lille" 21 år på torsdag och mamma är inte hemma.... alls..... på hela dygnet..... Men som plåster på såret blir det ett besök på En liten röd på fredag!

NOLL KOLL!!!

Noll koll meddelar att polisen inte får göra hur som vill med rattmuffen!

Stortorget har blivit utsmyckatde av RIKTIGA konstnärer!!!!

Ett Östersundföretag höjer kompetensen hos sina personliga assiateneter kan jag läsa i tidningen! Vilken tur att jag jobbar åt dem och vilken tur att jag fick gå den kursen!!!!!! Tur att man har tidningar så man får reda på nått.......

På återseende på fredag.... kanske..... 

Inga kommentarer: