tisdag 16 mars 2010

Upphängd och nersläppt...

Det sista som hände innan jag gick och jobbade igår var att ordförande i vår lilla vägförening mailade sin sekreterare (dvs mej) med kallelser till styrelsemöte och årsmöte..... Bråttom bråttom!!!!!! Långfredagen!!!! Men jag kan inte öppna bilagorna på min dator.... Tar mig ner på bibioteket och försöker där..... Lyckas jag? Nej.... SVORDOM SVORDOM. Iväg och jobba.

Nu har jag precis kommit hem och har fått ett nytt mail utan bilagor YIPPI som jag kan läsa. Då ringen mobilen.... Kompisen är tussig och mamma vet varken ut eller in..... Kompisen får naturligtvis vara här hos mig och vila! SAgt och gjort, MEN det var ju idag den ny vickarien skulle gå bredvid för jag ska ju ha semester tors-fred!!!!! Ringer och väcker pojkvännen får nytt nummer hinner stoppa henne halvvägs till PC..... Adrenalinpåslag????? Nä bara lite då!!!

Och jag fick inte jobbet!

Inga kommentarer: