tisdag 22 september 2009

Lika frusen idag.....

och lika kämpigt att ta sig upp i morse.... Detta trots att jag lade mig före nio och sov till 6 (ja jag har lyckats få inlägg publicerade vid en annan tidpunkt). Måste nog ta mig ner på stan och inhandla nått dunder på Hälsokost, Ryssrot eller nått. De sista två nätterna har jag sovit som en stock och drömt hela nätterna och emellan snoozningarna på mornarna. Börjar undra som det kommer att hända något snart eftersom jag i drömmensvärld har två lägenheter att flytta ur för att flytta till en tredje..... Natten som gick användes uteslutande till att leta hyreskontrakt och TVavtal som skulle sägas upp. Det var många kartonger att gå igenom i båda lägenheten innan jag hittatde några pappaer, men natten var för kort så jag vet inte om jag lyckades....

Imåra ska jag upp i ottan och ta mig till badhuset för lite vattengympa. Jag ska packa väskan idag så att det bara är att kliva upp och åka.... Och jag tar en tidig kväll idag igen. HAdé

Inga kommentarer: