onsdag 16 september 2009

Onsdag

Ibland rasar ens värld av några ord. (Här har jag skrivit ett långt inlägg, men så kommer jag på att jag inte kan skriva vad som hellst, det kan finnas folk i min närhet som förstår vilka jag pratar om utan att jag nämnt några namn. Så efter moget övervägande raderade jag inlägget och ska försöka skriva ett intetsägande inlägg som förklarar vad som händer just nu.) Kort sagt så har min grop med arbetet att göra och det faktum att jag som 43årig tant går på den ena minan efter den andra... Men hur helt UNDERBARA vänner har räddat upp mig idag och hur jag är 10 cm längre nu än när jag gick till jobbet imorshe (fullt koncentrerad på att överleva reten av veckan). Nu har jag en tillförsikt för framtiden som kanske med lite tur räcker ett helt år framåt (helt otroligt för en person i min situation)... (Hoppas jag inte avslöjat, eller hängt ut någon verklig person i min närhet med detta inlägg!)

Inga kommentarer: