torsdag 19 augusti 2010

+3

och strålande sol  JAg har fått mitt kaffe och svurit på 1900-talsdatorn som hänger sig och måste omstartas efter varje kommentar jag försöker skriva..... Minst sagt tålamodsprövande OCH tidskrävande.... Var på stickcafè igår kväll och det var lika trevligt som vanligt. Fick en hel del gjort på min spets.... MEN det blir nog som jag befarade; garnet kommer inte att räcka.... Är det någon som har vägarna förbi Bulgarien som kan köpa en härva????

Blåsorna på fötterna har spruckit båda två och idag verkar jag kunna springa ikapp med telingarna utan att stutsa runt på hälarna. JAg måste ha sett rätt komisk ut på fotbollsplanen i tisdags  Men det bjuder jag på!!!!

Yr påstår att det ska bli fint väder i Uggen i helgen så troligtvis blir det en tur för att få upp kroppåsen, men inget är bestämt än.Man är ju lite mör efter första jobbarveckan åxå

 Nä nu är det dags att  hoppa upp på cykeln!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: