onsdag 25 augusti 2010

Å vad gör jag nu då????

Det tar på krafterna att jobba  Igår ramlade jag ner i soffan och sen var det inge mer med de..... Spetsen kommer iaf att räcka!!!! Det är troligtvis tom ett löv för mycket! Bild kommer när jag sytt sista sidan. Ikväll är det stickcafè och jag har inget att sticka på..... Jo naturligtvis har jag de, MEN inget jag vill sticka på.... Skulle ha startat uppnått nytt nu när filten är så gott som i hamn. En uppifrånochnerkofta/tröja... I vilket fall som helst måste jag få till nått under frukosten så att jag har nått att sticka på ikväll. HAr gjort en attgöralista åxå med ärenden som ska uträttas på väg till Svenssons. Idag blir det buss!!!! OCH stövlar!!!! Det har hällt ner ända sedan jag cyklade hem igår. JA jag har regnbyxor........ FAst den var i ryggsäcken ... Lyssnade slut på en riktigt bra bok i morse, skriver om den vilken dag som hellst. Nu måste jag äta frukost och dricka kaffe och ta mig till bussen med en stickning i säcken (och regnbyxan på).

Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer: