tisdag 31 augusti 2010

Ja vet inte ja.....

men idag är jag bara trött. Kom inte ur sängen i morse så då blev det ju ingen morgonpromenad. Och det är bara tisdag......

Ikväll måste jag försöka hålla mig vaken till halv nio iaf, igår däckade jag halv 8 i en helt omöjlig ställning i soffan.... Satte mig så obekvämt att jag omöjligt skulle kunna somna! Men är mn händig så är man  Men en sak hann jag med innan jag somnade.... Jag repade upp början på septembersockorna....Dom blev jättestora, så jag ska göra om mönstret lite och sedan sätter jag väl igång igen. Gör om gör rätt! som jag brukar säga  Igår ringde datordoktorn och talade om att jag har en trojan! Han visste inte om något som låg på hårdiskarna går att rädda..... Så det är bara att fortsätta hålla tummarna och längta tills jag får tillbaka en dator som är tillverkad på den här sidan milleniumskiftet! Nu blir det stickning, ska inte krypa ihop under filten FÖR DET ÄR FARLIGT

Inga kommentarer: