fredag 13 mars 2009

En massa citat!

Från krogen!!!! Simon & Vitors Damtalett....

Tyvärr så har jag ingen bra cameramobil så hälften gick inte att använda.... Kuriosa är att jag jobbat med MF som gjort dessa tavlor i köket på Lassa under några år och jag träffade henne senast idag då jag köpte en kruka påskliljor hos henne på Buketten på Lillänge.

Iaf så åt vi ;

Jämtlänsktallrik till förrätt

Reninnerfilé till varmrätt

och

Irish Coffé till efterrätt!

Summering= kommer ni förbi Östersund och är hungriga! Gå till Simon & Viktor på Stortorget!!!!

Sen är det så att det finns en massa bra restauranger i Östersunds centrum... En hel bunt!!!! Men det är länge sen vi var ute..... Så jag/vi vill ogärna göra någon lista.... Det vore helt enkelt inte rättvist!

MEN! Om ni ska besöka Östersund så maila gärna mej så ska jag ge er  lite tips......

Inga kommentarer: