fredag 12 februari 2010

Helg!!!!

Vaknade 0300 inatt av att hela nacken dunkade. Jag förstod ingenting, trodde ett tag att klockan ringt (det är därför jag vet klockslaget). Men när så inte var fallet vände jag på mig, sträckte min långa lekamen (1,65) och kände; GU VA SKÖNT!!! Idag har jag ont i nacken, höger handled och höger sida i svanken... Och då återstår ju frågan; HUR FA..... HAR JAG LEGAT???????

Efter vad jag har förstått (om ingen gömmer en hemlighet för mig) har jag full rörlighet. VARFÖR vänder jag mig då inte när kroppen bara skriker; DET GÖR ONT????? Beror det på att vi sover i en 22 år gammal IKEA madrass???? Eller lägger min hjärna av när mitt huvud når kudden?????  JA, jag vet! Det är stora frågor på en fredagskväll och när man har helg i hela 29 timmar.... Men de måste ställas! Iaf tycker min nacke det!

Inga kommentarer: