tisdag 9 februari 2010

KLAR!

Nu ligger den i sköjmedel, har på senare år börjat reagera på ull. JAg har aldrig kännt av "att det sticks", hade ofta linne och ullkofta utan problem. Men efter att jag var sjukskriven pga utmattning känner jag av ull. Det blir värre och värre och nu på slutet har jag tom börjat känna av mössor... Men får plagget ligga i sköljmedel ett tag så kan det gå bättre, och jag skulle verkligen vilja ha den här sjalen runt halsen... Skulle ha suttit bra under vovvepromenaden ikväll, men då var den ju inte riktigt färdig.
Började genast på en annan variant av ett rött härligt Alpackagarn... MAn måste ju ha nått i händerna. Ska köra hem svärmors bil i helgen och åka buss hem OCH då behöver man en god CDbok och en stickning!!!! Drygt 2,5 timmar buss..... JA om jag inte lyckas somna förstås

Imåra ska jag ta blodtrycket på morgonen för att se om näsblodandet och den konstiga huvudvärken kan ha sin lösning där.

Inga kommentarer: