lördag 23 maj 2009

Solen har skinit

mest hela dagen och jag har mest suttit och hållit i huvudet....

MAn borde ju har varit ute och gått och suttit nånstans nere vid sjön och ätit glass.... Men snoren vill inte ge med sig och jag är sliten i hela kroppen. Så jag tog sovmorron till 1000 efter att ha hämtat och läst tidningen 0500 efter en våldsam hostatack. Nåja... Mamma ringde 1000 och undrade om jag fått något främmande än??? Hjälp! Det hade jag glömt! Och dammråttorna som är stora som kängor!!!! Så det blev att fort hoppa i kläderna, följa dammsugaren runt och plocka ihop alla skoterkläder som älsklingen dumpade innanför dörren igår innan han åkte. En snappstäd av toan fick avsluta det hela... Sedan blev jag sittande, lyssnat på nån cdbok som jag inte har en aning om vad den handlar om... och tillslut kom dom!!! Mitt brorsbarn med lille L och sin P!!! Sen blev det livat en stund *ler*. En 2 1/2 åring livar verkligen upp en långtråkig dag!!!!

Annars har jag gjort en länklista på alla böcker jag skrivit om (2ggr!!! Eftersom datorn behagade hänga sig när jag nästan var klart och allt försvann ut i det blå!), det var ett gäng men så har jag haft bloggen i snart ett år...

Inga kommentarer: