fredag 11 december 2009

Det vinns riktigt underbara människor!

Idag när jag kom hem väntade ett tjockt kuvert på mej! Det kom ifrån en helt underbar kvinna som jag mött via denna blogg! Jag har aldrig träffat henne personligen, men vi har haft mycket utbyte sedan hon kommenterade min blogg (eller var det jag som hittade henne?) första gången.

Förutom ett brev jag kommer att spara länge, fanns där tre gåvor.... Nä, rättare sagt fyra;

En hundreflex eftersom" jag ofta är uppe i ottan och vi har en mörk årstid."

Och den fungerar utmärkt *ler*

En doftpåse för att få mig att må bättre! Den softar underbart! Som en hel godisaffär *ler*

En Bergkristall för att;

  • Skärpa mitt medvetande

  • Samla upp negativ energi

  • Och ge helande krafter

Och allt kommer från;

Som är så kär att hon inte vet vilken fot hon ska stå på! *fniss* Och jag håller alla tummar jag har för att det ska bli så bra som det bara kan bli! Klivcka på bilden så kan ni läsa själva! SAmtidigt som livet just nu går i Rosa så skriver hon om sin bok om sitt tidigare liv, ett liv som varit allt annat än rosa.

Nu sitter ni där och räknar och räknar och kommer bara till tre.... Den fjärde gåvan tror jag mej redan har fått; Miss S's vänskap....

TACK! Låter fjuttigt.... Men jag mernar det! Från hela mitt hjärta!!!

Inga kommentarer: