onsdag 2 december 2009

Vägen syns mig så lång...

Även så 0545 på morgonen....

Men snart ska vi gå in och äte frukost och vissa ska iväg och jobba....

Så har då en arbetsdag tagit slut och det har varit en sån där dag när tårarna hängt innanför ögonfransarna och runnit över titta som tätt....

VAr bara tvungen att få gå hem helt ensam och bara försöka spola ur huvudet.... Inte lyckades jag utan YS fick så vackert trösta sin mor lite när hon kom hem....Så ska det inte va!!!

Och vägen syns mig så lång och en lång tröstlös sång.....

Så här ser andedräkten ut idag i Östersund. Men ni har ju sett på TV vilket härligt väder vi har!!!! -12*

Mulleträdet...

Lekplates ligger öde...

Nu har jag tänt några ljus och tittat på skidskytte, ja jag tittade på TV, klart att jag borde väl ha varit på plats jag som bor här.... Men man ska orka åxå...

Inga kommentarer: