tisdag 29 december 2009

Kväll....

-24,9 och jag har tagit tag i saker..... JAg har fyllt i lönerapporten och skrivit upp tiderna i min almanacka så jag kan ge samma besked till A-kassan, jag/vi har fyllt i en överlåtelse på älsklingens mobilabonemang som han var tvungen att ta för att jag inte kunde använda mitt eget under min sista tid som lärare (fick för många oönskade samtal av....). Sen har jag letat fram en reseräkning som jag ska fylla i alldeles snart, har inte lämnat in någon sen i oktober.....

Sen ska jag nog ta tag i meritlistan och CVn till AMS och då ligger jag på + för den behöver inte vara klar förrän den 8 januari nästa år!

Vi har betämt oss för att det inte blir Uggen i Nyår! Det är risk för att det blir för kallt....  Att sitta inne och elda i spisen är väl helt OK, men om skotrarna inte går igång när man ska hem eller bilen som står nere på byn.... då blir det inte roligt.... Och det blir ingen ledighet om man ska sitta och vara rädd för att just det ska hända.... Sen är väl utedass och -30 ingen höjdare heller

Inga kommentarer: