onsdag 16 juni 2010

Nu i ro.....

Den sällsynta papegojan och den vackra fotomodellen
Den unga fotomodellen Nadja hade tre beundrare som tävlade om vem som var mest fjäskig.
Den förste beundraren köpte en stor och fin herrgård och tänkte att det var det bästa någon av dem kunde ge henne.
Den andre beundraren köpte en vit och lyxig Mercedes, inklusive chaufför, till Nadja och tänkte att det skulle garanterat göra honom till Nadjas favorit.
Den tredje beundraren var tvungen att komma på något som skulle bräcka de andra gåvorna så han köpte en sällsynt papegoja som han tränade upp till att kunna alla
roliga historier, vitsar och oneliners i hela världen.
Nadja gick till den förste beundraren och sa:
- Huset är värt mycket, men det är för stort för mig. Jag behöver det inte, men tack ändå!
Till den andre beundraren sa hon:
- Bilen är fin och lyxig, men jag kan inte köra själv eftersom jag förlorat körkortet för fortkörning och jag gillar inte chaufförens attityd, så du kan lämna tillbaka bilen.
Till sist gick hon till sin tredje beundrare och sa:
- Jag vill tacka dig för den mest omtänksamma gåvan av alla! Fågeln smakade utsökt!

Inga kommentarer: